اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
افزایش رنک

افزایش رنک یک سایت همیشه برای مدیران کسب و کارها و وب سایت ها یک دغدغه می باشد. آموزش سئو یکی از عواملی است در که راستای موفقیت یک سئوکار تاثیرگذار است. اکثر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی رویای قرار گرفتن در رتبه یک گوگل را برای کلمات کلیدی مدنظرشان دارند. آن‌ها می‌خواهند ورودی گوگل خود را تا جای ممکن افزایش دهند اما اکثر آن‌ها پس از مدتی تلاش خود را به زمین می‌زنند و منصرف از ادامه کار می‌شوند.

از آن طرف هم لینک‌سازی عملی ریسک‌پذیر و پر دردسری است که تعدادی از سایت‌ها علاقه‌ای به اینکه لینک‌ سازی انجام دهند ندارند، ما برای شما اینجا هستیم!

اگر سایت های معتبر و پرطرفدار در زمینه ارائه خدمات آموزشی سئو مانند نوین، سئوکار، وبین سئو و نیوسئو را دیده باشید و دنبال کرده باشید احتمالا دریافته اید که در رابطه با این موضوع سخن گفته‌ اند، ما در این مقاله قرار است خیلی کامل از جوانب مختلف،‌ افزایش ورودی بدون لینک سازی در گوگل را بررسی کنیم.

با یک آموزش سئو روش‌هایی را خواهیم گفت که بدون استفاده از لینک بیلدینگ، ورودی‌ های خوبی داشته باشید، در گوگل پرواز کنید و فرآیند اختصاصی و جالب خود را داشته باشید.

رنک گرفتن در گوگل فقط به لینک‌ سازی مربوط نمی‌ شود

متاسفانه در آموزش سئو رایگان بعضی از وب‌ سایت‌ ها نه تنها در مورد Link Building صحبت نمی‌شود بلکه این مورد نیز گفته نمی‌ شود که رنک‌ گیری فقط از طریق این روش نیست!

پیش از هر کاری باید پایه و اساس قدرتمندی برای یک سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. اگر سایت شما از سیستم وردپرس استفاده می‌کند که مدیریت کردنش آسوده‌ تر خواهد بود. یک سایت اگر از نظر سئو داخلی و تکنیکال سالم و سرحال باشد با تولید محتوا جذاب و سئو شده می‌ تواند رتبه‌ های بالایی را ازآن خود کند.

اولین قدم: بهینه سازی ریچ اسنیپت ها

موتورهای جستجوگر به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات مرتبط سایت خود را مشخص کنید. این‌ که موضوع سایت شما هم برای کاربر و هم برای گوگل مشخص و مطمئن باشد بسیار بسیار حائز اهمیت است. با مشاهده آموزش سئو حرفه‌ای خواهید دید که چگونه این کار را انجام دهید،‌ با جستجو به راحتی بدست خواهید آورد.

هدف ما از بهینه‌سازی ریچ‌ اسنیپت‌ها افزایش CTR یا همان نرخ کلیک است. این مورد در رتبه گوگل شما تاثیر دارد پس باید جدی گرفته شود. پس هرکاری که از دستتان بر بیاید و مفید باشد را باید انجام دهید تا مخاطب به سمت سایت شما حرکت کند.

گوگل از ریچ اسنیپت‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • نقد وبررسی‌ها
  • دستورالعمل‌ ها
  • محصولات
  • افراد
  • کسب‌ وکارها
  • سازمان‌ ها
  • موسیقی

فعالیت قوی در شبکه‌‌های اجتماعی

شاید ربط مستقیمی به آموزش بهینه سازی سایت وبین سئو در این مقاله نداشته باشد اما شبکه‌ های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای افزایش ورودی بسیار حائز اهمیت هستند. شما اگر صفحه یا… پر بازدیدی شکل دهید، با معرفی و کشاندن مخاطبین به سایت خود از شبکه‌ های اجتماعی می‌ توانید بدون لینک‌ سازی ورودی دریافت کنید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

جلوگیری کنید از پوگو استیکینگ (بازگشت کردن به نتایج)

اگر این مطلب را نگوییم، مهم‌ ترین حق گوگل را خورده‌ایم! بله! مهم‌ ترین فاکتور رتبه‌ بندی در گوگل رضایت کاربر است، پس اگر می‌خواهید ترافیک سایت خود را بدون لینک سازی انجام دهید باید اثر پوگو استیکینگ را به حداقل برسانید و موفق شوید این موضوع را مدیریت کنید. با آموزش بازاریابی محتوا می‌توانید با بازاریابی کردن و تولید محتوا جذاب مخاطب را بیشتر در صفحه نگه دارید! به دیدن آموزش و مطالعه‌ با کیفیت دقت کنید.

Pogo Sticking  یعنی زمانی که کاربر از طریق موتور جستجوگر وارد سایت می‌شود و بدون بازدید از سایت شما به نتایج بر می‌گردد. گوگل از این نرخ بیشتر از باونس ریت (نرخ پرش) بدش می‌ آيد.

اخبار و رویدادهای مهم را پوشش دهید!

یکی از اصل‌ های مهم آموزش بازاریابی محتوا وبین سئو این است که اخبار حوزه‌ کاری‌ تان را برای جذب مخاطب بیشتر پوشش دهید. اگر نمی‌ توانید به سرعت در حوزه‌ تخصصی خودتان مطلب و مقاله بنویسید، اخبار حوزه‌ خود را پوشش دهید. رویدادها را پشتیبانی کنید و برای کاربران ارزش قائل شوید.اگر بتوانید اخبار به سرعت پوشش دهید و اولین نفر باشید، می‌ توانید کاربران علاقه‌ مند به خبرها را به سایت خود بکشید و از یک ورودی ارگانیک لذت ببرید.

گوش به زنگ باشید

گوش به زنگ باشید و همیشه دنبال فرصت باشید،‌ چرا؟ چون اگر در خبرسازی‌ ها داغ اولین‌ نفر باشید، بیشترین ورودی را دریافت می‌‌ کنید.

اینفوگرافیک های فوق‌ العاده بسازید

یکی از روش‌های آموزش بازاریابی محتوایی وبین سئو ساخت اینفوگرافیک است. اینفوگرافیک خیلی می‌تواند به برندینگ شما،‌ کسب‌ وکار شما و سایت تان کمک کند، اینفوگرافیک‌ هایی کاربر پسند که موجب اشتراک گذاری شوند و ورودی‌های بسیاری به سمت سایتتان بفرستند. اینفوگرافیک یکی از روش‌های موثر بازاریابی است.

تیترهای عددی بزنید یا تاپ تن نویسی کنید

تاپ 10 نویسی یا استفاده از تیترهایی که با عدد شروع می‌شوند نرخ کلیک را به دلیل جذابیتشان افزایش می‌دهند. این مورد را تست کرده‌ایم که می‌گوییم! بگذارید یک مثال برای شما بزنم، به نظر شما کدام یک از تیترهای زیر زیباتر هستند و بیشتر بدرد استفاده می‌خورند؟

  1. 10 بازی برتر تاریخ بازی‌ های ویدیویی!
  2. بهترین بازی‌ های تاریخ بازی‌ های ویدیویی

کدام یک حساس‌ تر و جذاب‌ تر است و می‌تواند ورودی بیشتری را جذب کند؟ مشخص است که عنوان شماره 1 جذاب‌ تر است و باعث افزایش نرخ کلیک می‌ شود.

برای شروع بازاریابی محتوا می‌توانید از آموزش بازاریابی محتوا رایگان استفاده کنید و در کنار آموزش سئو به موارد بسیار مهمی برسید.

از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید

از کلمات کلیدی لانگ تیل یا همان طولانی استفاده کنید. در گذشته وبمسترها به دلیل نبود رقابت آنچنانی در کلمات کلیدی سخت و کوتاه از عبارت‌های کلیدی کوتاه برای سئو کردن استفاده می‌کردند اما حالا با افزایش رقابت و افزایش هدفمندی کاربران، استفاده از کلمات کلیدی بلند از اوجب واجبات است.

ما از کلمات کلیدی بلند استفاده می‌کنیم به چند دلیل که تقریبا مشخص است اما بگذارید باهم مرور کنیم و اگر نکته‌ ای نمی‌ دانیم، به دانسته‌ هایمان افزوده شود.

چرا از کلمات کلیدی لانگ تیل استفاده می‌کنیم؟

  • نرخ کلیک و افزایش نرخ تبدیل در کیوردهای طولانی راحت‌ تر است
  • رنک گیری بسیار سریع‌ تر می‌شود
  • کلمات کلیدی طولانی چون هدفمند سرچ می‌ شوند بسیار مفید خواهند بود

سخن آخر وبین سئو

اگر به دنبال این هستید که بدون لینک سازی ورودی دریافت کنید در رابطه با روش‌های گرفتن ورودی ارگانیک مطالعه کنید و استراتژی خود را بچینید. اگر دوست داشتید همین حالا یک سر به سایت وبین سئو – محمد نصیری بزنید و از مطالب و آموزش‌ های رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

مای آپت اولین و پربازدیدترین سامانه جامع معرفی و رتبه بندی اشخاص، محصولات، خدمات و مراکز در قالب رسانه های دیجیتال فضای مجازی می باشد.

آخرین عناوین

مرجع تخصصی رسانه های دیجیتال

مای آپت | انتخاب درست؛ انتخاب من

صفحات اینستاگرام، وبسایت ها، نرم افزارها و بازی های موبایلی

Copyright 2020 Myopt. All Rights Reserved Powered by Myopt ©

قوانین و مقررات مای آپت

  1. تولید محتواهای جدید بایستی با محتواهایی که هنگام ثبت صفحه اینستاگرام خود داشته اید، مطابق و هم موضوع باشد.
  2. در صورت بروز هرگونه مشکل ، قصور ، خطا یا تخلف در محتوای ارائه شده از سوی صفحه اینستاگرامی ثبت شده، تمامی مسئولیت های کیفری و حقوقی و جبران خسارات ناشی از آن بر عهده ثبت کننده صفحه اینستاگرام و مدیران آن صفحه بوده و پاسخگویی در مراجع ذیصلاح بر عهده افراد فوق الذکر می باشد.
  3. در صورت بروز هرگونه مشکل، قصور، خطا یا تخلف در محتوا یا خدمات ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف، اعم از فنی یا معنوی و مادی، ثبت کننده و یا مدیران صفحه اینستاگرام موظف به رفع و جبران خسارات احتمالی بوجود آماده خواهند بود.
  4. بدون اطلاع به مای آپت، نباید آی دی و موضوع کلی فعالیت صفحه اینستاگرامی تغییر کند.
  5. بدون اطلاع به صاحبان و مدیران صفحه اینستاگرامی هدف، ثبت آن ممنوع و عواقب آن با ثبت کننده صفحه می باشد.
  6. تمامی حقوق مادی و معنوی محصول و آثار ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف کاملا متعلق به ثبت کننده صفحه بوده و در این خصوص خسارت ها و مطالبات مربوطه به نقض احتمالی محتوا ، حقوق ثبت شده ، تالیفات ، علائم یا نام های تجاری و دیگر حقوق حمایت شده نظیر قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و قانون حمایت از تولید کنندگان نرم افزارهای رایانه ای و سایر قوانین بر عهده ایشان می باشد.
  7. تمامی محتواهای صفحه اینستاگرام هدف بایستی طبق قوانین جاری نشردیجیتال کشور منتشر گردد و عاری از هرگونه موضوعات هجو آمیز ، توهین آمیز ، مستهجن و مبتذل ، نقض حریم خصوصی و اطلاعات خصوصی اشخاص بوده و مسئولیت حقوقی و پاسخگویی نسبت به کلیه تبعات تخلف از این بند و ادعاهای اشخاص ثالث مراجع ذیربط قانونی به صورت کامل به عهده ثبت کننده صفحه و مسئولین آن می باشد.
  8. ثبت کننده صفحه اینستاگرام هدف و مسئولین آن بایستی تمامی اقدامات و تدابیر لازم را در نظر گرفته و از متناسب بودن محتوای موجود و خدمات ارائه شده بر اساس عرف و عادت و رسوم جامعه و احترام قائل شدن برای زندگی و شان منزلت جامعه و در رعایت مسائل قومیتی را تضمین نمایند.
  9. بایستی کلیه محتواهای مربوط به صفحه اینستاگرامی هدف بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین 16 بند مندرج در کتاب تعاریف و ضوابط نشر دیجیتال (صفحه 35 الی 61) ممیزی گردد.