اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا مخصوصا توی ایران به حساب میاد. با فیلتر شدن تلگرام، اینستاگرام محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به همین دلیل هر کجا که مخاطبان زیادی در اون فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی محسوب میشه.
فالوور اینستاگرام

این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا مخصوصا توی ایران به حساب میاد. با فیلتر شدن تلگرام، اینستاگرام محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به همین دلیل هر کجا که مخاطبان زیادی در اون فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی محسوب میشه. در این مقاله از مجله مای آپت 15 روش تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام رو معرفی کردیم.

همانطور که میدانید ارزش هر کسب و کاری در اینستاگرام بستگی به تعداد دنبال کنندگانش داره. پس فالوور در اینستاگرام از ارزش زیادی برخورداره. هدف ما در این مقاله فالوورهای واقعی و علاقه مند به کسب و کارتون هست تا با استفاده از اینستاگرام به موفقیت کسب کار خودتون کمک کنید.

1.محتوای خوب تولید کنید

به طور مثال شما یک فروشنده، جهانگرد و یا عکاس هستید. در هر صورت فرقی نمیکنه، برای اینکه تعداد دنبال کنندگان شما در اینستاگرام زیاد بشه، اول باید محتوای خوبی تولید کنید.

محتوای خوب چه نوع محتوایی هست؟ یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما میام اونقدر از دیدن مطالب شما لذت ببرم که در نهایت شما رو فالو کنم. محتوای صفحه شما همون اطلاعاتی هست که قصد دارید به فالوورهای خودتون منتقل کنید.

محتوای هدفمند داشته باشید

برای شروع از خودتون بپرسید که دقیقا چیکار میکنید و هدفتون از افزایش فالوور در اینستاگرام چیه؟ برای کسب وکار خودتون؟ برای شهرت؟ یا برای آموزش؟

حالا که متوجه شدید که چه مطالبی میخواید توی اینستاگرام خودتون بزارید، حتما اونها رو دسته بندی کنید. حتما هدف خودتون رو از پست گذاشتن در اینستاگرام مشخص کنید.

اینکه چه پست هایی میخواید منتشر کنید؛ هنری، محصولات تولیدی، عکسایی از زندگی روزمره ی خودتون، اشعار خودتون…  یا اینکه در نظر دارید برای کسب و کار و یا بیزنس خودتون تصاویر منتشر کنید. بنابراین در اینجا اولین گام تعیین هدف شماست.

محتوا رو تخصصی تر کنید

صفحه شما باید برای کاربر مفید و کاربردی باشه تا اون رو فالو کنه. اگه صفحه اینستاگرام شما یک صفحه کاری هست، باید بر اساس تخصص شما فعالیت کنه.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید به شکلی خودتون را متخصص نشون بدید که افراد به صفحه شما اعتماد کنند. لازمه متخصص بودن هم این هست که اطلاعات شما در زمینه تخصصی که دارید خیلی بالا باشه و سعی کنید همیشه اطلاعاتتون رو به روز نگه دارید. این موضوع درباره همه کسب و کارها صدق میکنه. تعمیرات خودرو، عکاسی و یا مدلینگ.

تنها کافیه که  نیاز افراد مختلف رو شناسایی کنید و جواب اونها رو توی صفحه خودتون بزارید. در واقع هرچه صفحه شما تخصصی تر باشه، بیشتر شما رو به همدیگه معرفی میکنند.

سبک شخصی داشته باشید

به این موضوع توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای جذاب داشته باشید تا کاربر تفاوت و برتری شما رو حس کنه، ولی محتوای جذاب در اینستاگرام خیلی زیاده. پس در این شلوغی باید سعی کنید متفاوت باشید.

یک سبک شخصی برای ارائه مطالب خودتون پیدا کنید، سبکی که فقط و فقط متعلق به شما باشه و مشابه اون توی هیچ صفحه دیگه ای پیدا نشه.

این سبک شخصی میتونه استفاده از یک رنگ خاص، کلمات اختصاصی شما، عکس های خاص و یا نحوه صحبت کردن شما با فالوورهایی که دارید باشه. این سبک شخصی در برندسازی شما هم خیلی تاثیرگذاره و هویت صفحه شما رو شکل میده.

2.پروفایل خودتون رو جذاب کنید

پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مثل ویترین مغازه هست و اگه ویترین مغازه شما جذاب نباشه، مشتری ها رو فراری میدید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور هست و این تصاویر هستند که حرف اول و آخر رو توی اینستاگرام میزنن.

عکس های با کیفیت

عکس هایی که بدون توجه در اینستاگرام گذاشته میشن، مخاطب زیادی نخواهند داشت و مردم به راحتی از اونها رد میشن؛ حتی اگه اونها رو با هدف معرفی برند خودتون بارگذاری کرده باشید.

پس بهتره که از رنگ‌های برجسته توی تصاویر خودتون استفاده کنید و عکس‌هایی بزارید که چشم‌ ها رو به خودشون خیره میکنند. قطعا با انجام این کار قدم بزرگ و مثبتی در راستای افزایش فالوور اینستاگرام خودتون برداشتید.

برای تصاویر تم مشخصی در نظر داشته باشید

ثابت شده تصاویر تک رنگ یا اونهایی که الگوی رنگی ثابتی دارند، در اینستاگرام بیشترین توجهات رو به سمت خودشون معطوف میکنند.

به این خاطر که وقتی افراد مشغول گشت و گذار در تایملاین خودشون هستند، معمولا تصاویری که تم ثابتی دارند توجه اونها رو به سمت خودشون جلب کرده و بلافاصله با دیدن، برند مرتبط با اون رو می ‌شناسند.

ویدئو رو فراموش نکنید

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای هست که به شما این فرصت رو میده تا در60 ثانیه اونچه میخواید به دیگران انتقال بدید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک میکنه تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسه و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در اون دیده نشه.

بهبود کلاس کاری و نظم در پیج

برای پیج خودتون یک لوگوی اختصاصی تهیه کنید و اون رو برای عکس پروفایل قرارش بدید. با این کار به پیج اعتبار میبخشید و اشخاص با مشاهده اون، متوجه این موضوع میشن.

انتخاب اسم، آی دی، آدرس URL و Bio مناسب برای صفحه هم تاثیر زیادی توی کلاس کاری اینستاگرام ‌شما داره و باید به اون توجه کنید.

علاوه بر این‌ موضوعات، پیشنهاد میشه از تصاویر اختصاصی خودتون توی پست‌ها استفاده کنید و کمتر سراغ عکس‌های منتشر شده در اینترنت برید.

از ویرایشگرهای تصویر استفاده کنید

سعی کنید از ویرایشگرهای تصویر در عکس های خودتون استفاده کنید، البته  در استفاده از ویرایشگرهای تصاویر سادگی را فراموش نکنید.

توجه داشته باشید توی ویرایش، نباید اغراق کرد و تصاویر رو طوری دستکاری کرد که با اصل خودش در دنیای واقعی خیلی تفاوت داشته باشه.

در عوض، از فیلترها و ابزارهای ویرایش در مسیری استفاده کنید که بهترین ویژگی ‌های عکس‌های شما رو برجسته کنند. اجازه بدید رنگ‌ها خودشون رو بروز بدن. نورپردازی رو تقویت کنید و با توجه به برندی که دارید به عکس، رنگ‌های سرد یا گرم بدید.

3.از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما توی اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح میتونه به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی بکنه.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها رو هم به اپلیکیشن خودش اضافه کرده و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خودشون رو فالو میکنند.

همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما میشه.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پرطرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خودتون روپیدا کنید و اونها رو به شکل لیست در بیارید و از همه اونها به اندازه توی انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به اون در اینستاگرام پست میکنید باعث میشه ۳ نفر شما رو دنبال بکنه.

برای اینکار از جستجوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خودتون رو توی قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشون بده چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جستجو شده شما وجود داره که عکس های زیادی با اونها برچسب گذاری شده.

انواع هشتگ‌ها

هشتگ انواع خاصی داره که باید راجبه اونها بیشتر بدونید. هر نوع با هدفی خاص به کار برده میشه. انتخاب مناسب هشتگها میتونه منجر به افزایش فالوور اینستاگرام شما بشه، پس باید به اون توجه داشته باشین.

تگ‌های صنعتی: یک تگ سطح بالا حساب میشه. برای دستیابی افرادی که به دنبال برند‌های خاص، خدمات یا محصولاتی خاص هستند باید از این هشتگها استفاده کنید. مثلا #رستوران، #دیجیتال_مارکتینگ.

تگ‌های دقیق: بعضی افراد به طور دقیق میدونن که به دنبال چه محصولاتی هستن. مثلا ممکن هست یک نفر به دنبال خرید یخچال باشه، بنابراین استفاده از هشتگی مثل #یخچال احتمالا یکی از گزینه‌های این فرد میتونه باشه.

تگ‌های برند: تگ هایی که در اونها از برند‌های معروف استفاده شده عموما نام یکی از شرکت‌های معروف در دنیا رو یدک میکشه. این برند میتونه مربوط به یک محصول، لباس یا حتی یک سرویس خاص باشه.

تگ‌های مربوط به انجمن‌ها: اگه پستی که توی صفحه‌ی خود منتشر کردید مربوط به حوزه‌ی شغلی خاصی هست از هشتگهای مربوط به اون استفاده کنید. استفاده از هشتگهای مربوط به تیم‌های ورزشی هم میتونه نظر بسیاری از افراد رو به سمت خودش جلب کنه. مثلا استفاده از #پرسپولیس یا #استقلال میتونه در جلب مخاطب به شما کمک بکنه.

تگ‌های مربوط به مکان: استفاده از این گونه تگ‌ها خودش میتونه مورد توجه قرار بگیره یا نظرات افرادی که در حوالی شما هستند رو جلب کنه.

تگ‌های مربوط به رویداد‌های مهم: ممکن هست شما میزبان یک رویداد باشید یا یک رویداد مهم در حوالی‌تان در حال اتفاق افتادن باشه. شما میتونین نظرات خودتون رو در این مورد در قالب یک پست اعلام کرده و از هشتگ‌های مربوط به رویداد استفاده بکنید.

دشواری‌ در انتخاب هشتگ‌ها

دقیقا مانند زمان‌هایی که میخواید از SEO در وبسایت خودتون استفاده کنید، انتخاب هشتگ مناسب برای اینستاگرام هم میتونه پیچیدگی‌های خاص خودش رو داشته باشه. اگه از یک هشتگ در بیشتر از ۱۰۰۰ پست استفاده شده باشه یک هشتگ دشوار حساب میشه. اگه در صد‌ها پست از اون استفاده شده باشه، این هشتگ دشواری کمتری داره. در واقع اگه شما به دنبال یکی از هشتگ‌های پرکاربرد یا دشوار برین احتمالا پست شما در بین هزاران پست محو میشه و توسط افراد زیادی دیده نمیشه. اما در هشتگها با دشواری‌های پایین‌تر این اتفاق کمتر میوفته. پس بهتره از هشتگهایی استفاده کنید که کمتر مورد استفاده‌ پست‌های دیگه قرار گرفته‌ تا بازدید بیشتری از پست‌های شما بشه.

4.کپشن های جذاب بنویسید

کپشن خودتون رو به گونه ای بنویسید که بتونه توجه مخاطب رو جلب کنه، خوندن اون آسون باشه و مخاطب رو به تعامل تشویق بکنه. برای اینکار اول باید به محتوای پست خودتون نگاه کنین و مرتبط با اون بنویسین.

  • مختصر و مفید بنویسید: نوشته طولانی و غیرمرتبط مخاطب شما رو خسته میکنه. کپشن مکملی برای عکس شماست. اجازه بدید عکس هم با مخاطب سخن بگه!
  • کاربردی بودن: هدف اصلی پست رو فراموش نکنید. مثلا اگه محصولی از برندتون رو در یک عکس معرفی میکنید، دادن اطلاعات کافی درباره‌ی محصول یا نحوه‌ی خرید ضروری هستش.
  • خلاق و شوخ طبع باشید: همه‌ی ما تبلیغات خلاقانه بسیاری رو به یاد داریم که شاید حتی مصرف کننده محصول اون برند نبوده‌ایم، اما بخاطر خلاقیتی که در معرفی اون محصول بکار رفته بود، اون تبلیغ یادمون مانده. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با مخاطب خودتون حرف بزنید. شوخ طبعی میتونه باعث بشه فالوورها شما رو دوست داشته باشند.
  • سوال بپرسید: نظرخواهی از فالوورها بهترین راه تعامل با مخاطب‌هاست. درباره‌ی نقاط ضعف و قوت برند، نیازها و درخواست‌های مخاطب و هر چیز دیگه ای که به ذهنتون میرسه سوال کنید و جواب ها رو با دقت بخونید.
  • قصه بگید: قصه‌گویی یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های دنیاست که تونسته شکل مخصوص به خودش رو در اینستاگرام هم پیدا بکنه. با قصه‌گویی میتونید برندتون رو بهتر به فالوورها توضیح بدید. مثلاً میتونید در قالب چند استوری صفر تا صد تولید یکی از محصولات خودتون رو در قالب یک قصه روایت کنید.
  • اصول پلتفرم رو رعایت کنید: نکاتی مثل بکاربردن کلمات مهمتر در آغاز کپشن و استفاده درست از هشتگ ها رو رعایت کنید.

5.استمرار در پست گذاشتن

حداقل یک پست در روز ارسال کنید و تلاش کنید که همگی متمرکز روی تم خاصی باشن. اینو بدونید که اینستاگرام فعال‌ترین کاربران در هر پلتفرمی رو داره؛ کاربرانی که ساعت به ساعت این اپلیکیشن رو چک میکنن.

با فعال بودن در ارسال پست، نه تنها برندتون رو زنده و پویا نشون میدید بلکه امکان داره خود اینستاگرام تلاش‌های شما رو ببینه و پست‌هاتون رو پروموت بکنه. به عنوان مثال، پست‌هایی که بازدید خوبی دارن به طور خودکار در بخش Explore به نمایش در میان، با این اوصاف، هرگز از تلاش خود دست نکشید.

6.طبق زمان ‌بندی پست منتشر کنین

مثل همه شبکه‌های اجتماعی دیگه، زمان در اینستاگرام اهمیت زیادی داره. مردم زمانی پست‌های شما رو میبینن که مشغول تماشای پست‌های دیگران باشن. این زمان، بستگی به این داره که مخاطبین شما از چه قشری هستن.

به طور مثال اگه صاحب یک رستوران هستید، بهترین زمان برای ارسال پست ساعت ناهار و یکی دو ساعت پیش از شام هست تا از طریق هشتگ‌زنی درست، بتونید مردمی که به دنبال رستورانی برای غذا خوردن میگردن رو به سوی خودتون جلب کنید.

در مجموع به دنبال ساعتی بگردید که حس می‌کنید بازخوردهای بیشتری خواهید گرفت. شاید برای یافتن این زمان ایده‌آل، امتحان ۲-۳ ساعت خاص در روز ایده بدی نباشه. پیگیری در این کار مطمئنا میتونه به افزایش فالوور اینستاگرام شما منجر بشه.

7.از استوری اینستاگرام استفاده کنید

روزانه، نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده میکنن. با استفاده از استوری اینستاگرام، محتوای شما قابلیت دیده‌ شدن بیشتری پیدا میکنه. چرا که استوری‌ها در بالای فید کاربر به نمایش در میان و شانس دیده شدنشون توسط فالوورها زیادتره. اگه تنها ۱۰درصد از فالوورهای یک کاربر استوری خودشون رو منتشر کنند، شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. این بدین معناست که در اینستاگرام، باید به ‌طور منظم استوری خودتون رو به‌روزرسانی کنید تا در صف اول فید باقی بمونید. به‌علاوه، الگوریتم شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌ تا پست‌ها برای کاربران فعال بیشتر نمایش داده بشه.

8.تبدیل اکانت به نوع بیزینسی

اگه اکانت خودتون رو به نوع بیزینسی تغییر بدید، امکانات فراوانی توسط اینستاگرام برای مدیریت بهتر اکانت در اختیارتون قرار میده. در اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام میتونید فعالیت دنبال کنندگان خودتون رو زیر نظر داشته باشید و متناسب با اونها، پیجتون رو مدیریت کنین. اطلاعاتی که از طریق اکانت بیزینسی به صفحه شما ارائه میشه رو میتونید برای جذب بیشتر فالوور استفاده کنین. به طور مثال در اکانت بیزینسی میتونین از پست‌های ذخیره شده توسط دنبال کنندگانتون مطلع بشید و از این طریق پست‌های بعدیتون رو با توجه به این اطلاعات منتشر کنید تا توجه اکثریت افراد رو جذب کنید.

9.اجتماعی بودن

اینستاگرام محل مناسبی برای مکالمه‌های طولانی نیستش، اما اینکه با مخاطبین خود معاشرت داشته باشین  و نظرات اونها رو بشنوید بسیار مهم و حائز اهمیت هست.

وقتی مردم زیر پست شما نظری قرار میدن یا سؤالی میپرسن، انتظار دارن شما نسبت به اونها واکنش نشون بدین و پاسخشان رو بدید، اما پاسخی مختصر و مفید. مثلا اگه کسی زیر یکی از پست‌های شما نظر نوشت «زیباست» میتونید با گفتن یک «متشکرم» نسبت به نظر اونها واکنش نشون بدید.

اما اگه نیاز به پاسخ طولانی ‌تری بود، حتما به طریقی پاسخ مخاطب رو بدید. همیشه اجتماعی باشین و با پاسخ به مخاطبین پست‌ها، نشون بدید که به اونها اهمیت میدید.

10.با صفحه های هم حوزه خود در ارتباط باشین

یکی از مفید ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خودتون میتونید انجام بدید تعامل و ارتباط با پیج های هم حوزه خودتونه. اگه در اینستاگرام فعال باشین نیازی نیست بگردین تا پیج های هم حوزه خودتون رو پیدا کنین. چون به طور طبیعی با اونها برخورد میکنین. فقط کافیه با اونها رابطه برقرار کنین.

سعی کنین پیج های هم حوزه خودتون رو فالو کنین و پیگیر فعالیت های اونها در اینستاگرام باشین. از طریق دایرکت با اونها در تماس باشین و سعی کنید هر چند وقت با اونها تبادل داشته باشین. تبادل با پیج های هم حوزه خودتون باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما میشه و همچنین هدفمندترین افراد رو برای کسب و کار شما به ارمغان میاره.

11.از نفوذ شبکه های اجتماعی دیگه استفاده کنید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام اینه که از دیگر ابزارهایی که در دست دارین استفاده کنید. مثلا شبکه های اجتماعی دیگه. به طور مثال اگه در لینکدین فعال هستین حتما از جایگاهی که در لینکدین دارین میتونین برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خودتون استفاده کنین.

در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خودتون دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خودتون رو هم قرار بدید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی ای هستن که میتونین از اونها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خودتون به خوبی استفاده کنین.

در پایان فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر میکنین حتما به این اشاره کنید که شما رو در اینستاگرام دنبال کنن. در بسیاری از مواقع اگه محتوای خوبی ارائه کنین مخاطبان علاقه مند میشن تا پیگیر کارهای شما بشن. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر مورد توجه قرار میگیرن.

12.مخاطبین رو به سمت وب سایت‌ خودتون هدایت کنید

وبسایت دقیقا همان جایی هستش که افراد میتونن خصوصی تر با شما آشنا بشن و اطلاعات بیشتری از کسب و کاری که شما ارائه میدید دریافت کنن. در واقع اگه بتونید افراد رو به  سمت وبسایت خودتون بکشونید میتونین رابطه‌ای محکمتر بین مخاطبین و کسب و کارتون ایجاد کنین.

امکان اضافه کردن لینک به پست‌های اینستاگرام وجود نداره. اما شما میتونین لینک وبسایت خودتون رو در بخش بیوی پروفایلتون قرار بدین و از فالوور‌های خودتون بخواین که روی اون کلیک کنن.

برای افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنین با استفاده از پست‌ها افراد رو ترغیب کنید تا به بیوی شما رفته و روی صفحاتتون کلیک کنن. از روش‌های مختلف استفاده کنید تا ببینین که کدام یک افراد بیشتری رو برای کلیک کردن روی لینکی که قرار دادین ترغیب کرده. برای ترغیب افراد میتونین به اونها مژده بدید که در صورت کلیک روی لینکی که قرار دادید امکان دانلود یک اپلیکیشن رایگان رو داره و یا ممکنه برنده‌‌ی یک مسابقه خارج از اینستاگرام بشن و یا یک کتاب الکترونیکی رایگان دریافت کنن.

13.از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگه کسب و کار سنتی دارید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده میکنین حتما برای شما مقدوره که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خودتون استفاده کنین. به طور مثال میتونید روی بروشورهای تبلیغاتی و تابلوی فروشگاه خود قرار بدید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام رو در تبلیغات کاغذی خودتون درج کنین.

همچنین خیلی مهمه که در کارت ویزیت خودتون به آدرس اینستاگرام  اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای قرار دادن وب سایت روی کارت ویزیت خود از آدرس اینستاگرام استفاده میکنن.

14.استفاده از ربات ها

حالا که محتوای صفحه کامل شده و تعامل هم انجام میدین و تبلیغ هم کردید. من به صفحه شما میام، مطالب خوب شما رو میبینم و شما رو فالو میکنم. فردا هم یک نفر دیگه به صفحه شما میاد و شما رو فالو میکنه. پس فردا هم همینطور. شما که نمیتونید منتظر بشینید تا یکی یکی به فالوورهاتون اضافه بشه. این نکته رو به یاد داشته باشین که صفحه شما هر چقدر هم خوب باشه به تنهایی نمیتونه برای شما فالوور بیاره.

برای افزایش فالوور، اینستاگرام رو بگردین و آدمهای مرتبط با کسب و کارتون رو فالو کنید، پست های اونهارو لایک کنین، براشون کامنت بذارین. با این حساب بخش زیادی از زمان شما در روز باید صرف اینستاگرام بشه و این اصلا خوب نیست.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام یک برنامه صد در صد موثر برای افزایش فالوور در اینستاگرام شماست. شما میتونید تمام کارهایی که مربوط به فالو،آنفالو لایک و کامنت هستش رو به ربات بسپارین و از اتلاف وقت جلوگیری کنید. فقط کافیه یک بار ربات خودتون رو تنظیم کنین و بگید از چه آدمهایی خوشتون میاد تا ربات شما اونها رو براتون پیدا کنه.

15.تبلیغات در اینستاگرام

یکی از بهترین راهها برای افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغات هستش. برای تبلیغات هم هیچ محدودیتی وجود نداره. شما میتونید برای افزایش فالوور همه جا تبلیغ کنید. اما تبلیغات در خود اینستاگرام تاثیر و بازدهی بیشتری داره و نتیجه بهتری میده. در ادامه انواع تبلیغات در اینستاگرام رو به شما معرفی میکنم تا برای صرفه جویی در وقت و هزینه سعی کنین بهترین نوع تبلیغ رو انتخاب کنید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

برای افزایش فالوور در اینستاگرام میتونید از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنین که خیلی تاثیرگذاره  و زمان کمتری رو نسبت به تبلیغ های دیگه از شما میگیره. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام میتونه در صفحه اکسپلور، استوری‌ها و یا هر دو نمایش داده بشه. به طور کلی سه نوع نحوه پرداخت وجود داره:

دسترسی:  عدد ریچ مشخص میکنه که چند نفر تبلیغ شما رو دیدن.

درگیری :  چند نفر با تبلیغ شما درگیر شدن و نسبت به اون واکنش نشون دادن.

بازدید: تبلیغ شما در کل چند بار توسط کاربران اینستاگرام دیده شده.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تاثیر بسیار بالایی روی افزایش فالوور اینستاگرام شما داره و خب طبیعتا هزینه اون هم نسبت به تبلیغ های دیگه بالاتره. نکته مهم درباره این تبلیغات تحریم ایران توسط کمپانی اینستاگرام هستش که اگه شما در ایران زندگی میکنین نمیتونید به تنهایی از این سرویس استفاده کنید.

تبلیغات در صفحات پر بازدید

شما میتونید برای افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغ صفحه خودتون رو به صفحات پر فالوور بسپارین. این روش تبلیغات در اینستاگرام یکی از موثرترین راه های افزایش فالووره چون افراد بسیاری تبلیغ شما رو میبینن، به صفحه شما سر میزنن و اگه صفحه شما براشون جالب باشه شما رو فالو میکنن. تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام شکل های مختلفی داره:

بازدیدی: در این حالت هزینه تبلیغ بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغ شما دیده شده محاسبه میشه.

ساعتی: در تبلیغات ساعتی شما بر حسب مقدار زمانی که تبلیغ شما در یک صفحه پربازدید قرار داده شده هزینه پرداخت میکنید.

استوری: در تبلیغات استوری شما میتونین از صفحه های پربازدید درخواست کنید تا برای تبلیغ شما یک نظرسنجی و یا لینک فروشگاه یا سایت شما رو قرار بده.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر در اینستاگرام به کسی گفته میشه که در اینستاگرام بر دیگران تاثیر میذاره. معمولا تعداد فالوورهای اونها بسیار بالاست، عکسهاشون لایک بالایی داره و بازدید استوری هاشون به شکل وحشتناکی زیاده. ولی چرا؟ مگه اونها چه کاره هستن؟ اونها بازیگران، خواننده ها، هنرمندان، سیاستمداران، زیبارویان، جهانگردان و دلقک‌ها هستند. ممکنه حتی بعضی از اونها آدم های خوبی نباشن و برای معروف شدن خودشون رو تباه کرده باشن، اما به هرحال اونها هستن که به مردم میگن که چه کسی رو فالو بکنن. حتی اگه دارای کسب و کار کوچیکی هستین میتونید از این روش برای مطرح شدن و افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده بکنید. تحقیقات نشون داده، اینفلوئنسرها یازده برابر بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به دیگر شبکه ‌های بازاریابی دیجیتال برای برندها به وجود میارن! چون اینفلوئنسرها محتوایی تولید میکنن که طرفدار زیادی داره.

همیشه و همه جا با مای آپت همراه باشید

2 پاسخ

  1. استاد این مای آپت دقیقاً یعنی چی؟؟؟ مرزهای خلاقیت نام دامنه رو رد کردید خدایی!!!!

    +2
    1. درود بر شما. مای آپت مخفف واژه انگیسی my option هست و به معنی انتخاب من. البته خود کلمه opt هم به معنی انتخاب است.

      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

مای آپت اولین و پربازدیدترین سامانه جامع معرفی و رتبه بندی اشخاص، محصولات، خدمات و مراکز در قالب رسانه های دیجیتال فضای مجازی می باشد.

آخرین عناوین

مرجع تخصصی رسانه های دیجیتال

مای آپت | انتخاب درست؛ انتخاب من

صفحات اینستاگرام، وبسایت ها، نرم افزارها و بازی های موبایلی

Copyright 2020 Myopt. All Rights Reserved Powered by Myopt ©

قوانین و مقررات مای آپت

  1. تولید محتواهای جدید بایستی با محتواهایی که هنگام ثبت صفحه اینستاگرام خود داشته اید، مطابق و هم موضوع باشد.
  2. در صورت بروز هرگونه مشکل ، قصور ، خطا یا تخلف در محتوای ارائه شده از سوی صفحه اینستاگرامی ثبت شده، تمامی مسئولیت های کیفری و حقوقی و جبران خسارات ناشی از آن بر عهده ثبت کننده صفحه اینستاگرام و مدیران آن صفحه بوده و پاسخگویی در مراجع ذیصلاح بر عهده افراد فوق الذکر می باشد.
  3. در صورت بروز هرگونه مشکل، قصور، خطا یا تخلف در محتوا یا خدمات ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف، اعم از فنی یا معنوی و مادی، ثبت کننده و یا مدیران صفحه اینستاگرام موظف به رفع و جبران خسارات احتمالی بوجود آماده خواهند بود.
  4. بدون اطلاع به مای آپت، نباید آی دی و موضوع کلی فعالیت صفحه اینستاگرامی تغییر کند.
  5. بدون اطلاع به صاحبان و مدیران صفحه اینستاگرامی هدف، ثبت آن ممنوع و عواقب آن با ثبت کننده صفحه می باشد.
  6. تمامی حقوق مادی و معنوی محصول و آثار ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف کاملا متعلق به ثبت کننده صفحه بوده و در این خصوص خسارت ها و مطالبات مربوطه به نقض احتمالی محتوا ، حقوق ثبت شده ، تالیفات ، علائم یا نام های تجاری و دیگر حقوق حمایت شده نظیر قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و قانون حمایت از تولید کنندگان نرم افزارهای رایانه ای و سایر قوانین بر عهده ایشان می باشد.
  7. تمامی محتواهای صفحه اینستاگرام هدف بایستی طبق قوانین جاری نشردیجیتال کشور منتشر گردد و عاری از هرگونه موضوعات هجو آمیز ، توهین آمیز ، مستهجن و مبتذل ، نقض حریم خصوصی و اطلاعات خصوصی اشخاص بوده و مسئولیت حقوقی و پاسخگویی نسبت به کلیه تبعات تخلف از این بند و ادعاهای اشخاص ثالث مراجع ذیربط قانونی به صورت کامل به عهده ثبت کننده صفحه و مسئولین آن می باشد.
  8. ثبت کننده صفحه اینستاگرام هدف و مسئولین آن بایستی تمامی اقدامات و تدابیر لازم را در نظر گرفته و از متناسب بودن محتوای موجود و خدمات ارائه شده بر اساس عرف و عادت و رسوم جامعه و احترام قائل شدن برای زندگی و شان منزلت جامعه و در رعایت مسائل قومیتی را تضمین نمایند.
  9. بایستی کلیه محتواهای مربوط به صفحه اینستاگرامی هدف بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین 16 بند مندرج در کتاب تعاریف و ضوابط نشر دیجیتال (صفحه 35 الی 61) ممیزی گردد.