اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
هر ساله بسیاری منتظر اعلام رنگ انتخابی برای سال توسط موسسه پنتون هستند، موسسه ای که اغلب یک رنگ را انتخاب می کند امسال دو رنگ مستقل را در کنار هم به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ معرفی کرد چرا که از نظر او ترکیب دو رنگ، پیامی از قدرت و امید را منتقل می کند که هم ماندگار است و هم نشاط آور است.
رنگ سال

هر ساله بسیاری منتظر اعلام رنگ انتخابی برای سال توسط موسسه پنتون هستند، موسسه ای که اغلب یک رنگ را انتخاب می کند امسال دو رنگ مستقل را در کنار هم به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ معرفی کرد چرا که از نظر او ترکیب دو رنگ، پیامی از قدرت و امید را منتقل می کند که هم ماندگار است و هم نشاط آور است. در این بخش از مجله مای آپت به توضیح بیشتری درباره این دو رنگ خواهیم پرداخت.

زرد و خاکستری رنگ سال ۲۰۲۱ شد

کد رنگی PANTONE 17 5104 برای رنگ خاکستری و کد رنگی PANTONE 13 0647 برای رنگ زرد، دو رنگی بودند که از لیست رنگهای موجود انتخاب شدند تا این دو رنگ مستقل نشان دهند چگونه عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر در کنار هم قرار میگیرند و این به واقع بهترین توصیف از پیشنهاد رنگی امسال این موسسه است.

ترکیب این دو رنگ پیامی از خوشبختی که با قدرت پشتیبانی می شود را به همراه داشته و در شرایط فعلی برای افزایش امید انتخاب شده است. با دیدن خاکستری و زرد در واقع ما باید احساس کنیم که همه چیز روشن تر خواهد شد و این تاریکی و سردی که در خاکستری پنهان است با گرما و روشنی رنگ زرد کنار زده می شود.

ترکیب دو رنگ خاکستری و زرد

ترکیب این دو رنگ در واقع به نوعی تلفیقی است از احساسات عمیق متفکرانه با وعده ی گرما و روشنی آفتاب. پنتون با قرار دادن این دو رنگ در کنار هم قصد داشت پیام روزهای خوش و خوشبختی را که با تکیه بر تلاش و پشتکار مردم جهان بدست می آید را صادر کند و نشان دهد که میتوان روزنه ی امید را در وجود خود شکوفا کرد حتی در شرایط سخت و دشواری که دنیا درگیر ویروس کروناست و آشفتگی های دیگر جامعه ساکنین این کره ی خاکی را در خود گرفتار کرده چرا که این حس زیبای امید برای حیات انسان ضروری است. در حالی که مردم به دنبال راه هایی برای تقویت خود با انرژی، وضوح و امید به غلبه بر عدم اطمینان ادامه می دهند، سایه های روح انگیز و جسورانه، تلاش ما برای نشاط را برآورده می کنند.

زرد، رنگی گرم و غنی از انرژی خورشیدی است که القا کننده سرزندگی و نشاط به فرد می باشد و خاکستری نمادی از عناصر جامدی است که جاودانگی و قابل اعتماد بودن را در خود دارند و همین احساس مقاومت و خونسردی را در ما ایجاد می کند. از طرفی خاکستری نماد عقل است، چون مغز ار ماده خاکستری تشکیل شده است.

پس به طور جمع بندی شده می توان گفت با توجه به شرایط حال حاضر جهان پنتون، دو رنگ خاکستری را که نماد اطمینان و انعطاف پذیری است و زرد روشن که نماد آفتاب و امید نسبت به آینده ای روشن تر است را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده تا تعریف امید به روشنایی در انتهای تونل تاریک جهان انتخاب و معرفی کرد.

درباره انتخاب رنگ سال پنتون

بیش از ۲۰ سال است که موسسه پنتون رنگ سال را انتخاب، معرفی و در تولید محصولات و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصولات و طراحی گرافیکی اعمال می کند.

روند انتخاب رنگ سال Pantone نیاز به بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر ساله، کارشناسان رنگ Pantone در این موسسه، جهان را به دنبال تأثیرات جدید رنگ هدایت می کنند.

همیشه و همه جا با مای آپت همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

مای آپت اولین و پربازدیدترین سامانه جامع معرفی و رتبه بندی اشخاص، محصولات، خدمات و مراکز در قالب رسانه های دیجیتال فضای مجازی می باشد.

آخرین عناوین

مرجع تخصصی رسانه های دیجیتال

مای آپت | انتخاب درست؛ انتخاب من

صفحات اینستاگرام، وبسایت ها، نرم افزارها و بازی های موبایلی

Copyright 2020 Myopt. All Rights Reserved Powered by Myopt ©

قوانین و مقررات مای آپت

  1. تولید محتواهای جدید بایستی با محتواهایی که هنگام ثبت صفحه اینستاگرام خود داشته اید، مطابق و هم موضوع باشد.
  2. در صورت بروز هرگونه مشکل ، قصور ، خطا یا تخلف در محتوای ارائه شده از سوی صفحه اینستاگرامی ثبت شده، تمامی مسئولیت های کیفری و حقوقی و جبران خسارات ناشی از آن بر عهده ثبت کننده صفحه اینستاگرام و مدیران آن صفحه بوده و پاسخگویی در مراجع ذیصلاح بر عهده افراد فوق الذکر می باشد.
  3. در صورت بروز هرگونه مشکل، قصور، خطا یا تخلف در محتوا یا خدمات ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف، اعم از فنی یا معنوی و مادی، ثبت کننده و یا مدیران صفحه اینستاگرام موظف به رفع و جبران خسارات احتمالی بوجود آماده خواهند بود.
  4. بدون اطلاع به مای آپت، نباید آی دی و موضوع کلی فعالیت صفحه اینستاگرامی تغییر کند.
  5. بدون اطلاع به صاحبان و مدیران صفحه اینستاگرامی هدف، ثبت آن ممنوع و عواقب آن با ثبت کننده صفحه می باشد.
  6. تمامی حقوق مادی و معنوی محصول و آثار ارائه شده در صفحه اینستاگرام هدف کاملا متعلق به ثبت کننده صفحه بوده و در این خصوص خسارت ها و مطالبات مربوطه به نقض احتمالی محتوا ، حقوق ثبت شده ، تالیفات ، علائم یا نام های تجاری و دیگر حقوق حمایت شده نظیر قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و قانون حمایت از تولید کنندگان نرم افزارهای رایانه ای و سایر قوانین بر عهده ایشان می باشد.
  7. تمامی محتواهای صفحه اینستاگرام هدف بایستی طبق قوانین جاری نشردیجیتال کشور منتشر گردد و عاری از هرگونه موضوعات هجو آمیز ، توهین آمیز ، مستهجن و مبتذل ، نقض حریم خصوصی و اطلاعات خصوصی اشخاص بوده و مسئولیت حقوقی و پاسخگویی نسبت به کلیه تبعات تخلف از این بند و ادعاهای اشخاص ثالث مراجع ذیربط قانونی به صورت کامل به عهده ثبت کننده صفحه و مسئولین آن می باشد.
  8. ثبت کننده صفحه اینستاگرام هدف و مسئولین آن بایستی تمامی اقدامات و تدابیر لازم را در نظر گرفته و از متناسب بودن محتوای موجود و خدمات ارائه شده بر اساس عرف و عادت و رسوم جامعه و احترام قائل شدن برای زندگی و شان منزلت جامعه و در رعایت مسائل قومیتی را تضمین نمایند.
  9. بایستی کلیه محتواهای مربوط به صفحه اینستاگرامی هدف بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین 16 بند مندرج در کتاب تعاریف و ضوابط نشر دیجیتال (صفحه 35 الی 61) ممیزی گردد.